To jest pilotażowa wersja nowego systemu szkoleniowego DCP. Dowiedz się więcej

Regulamin Świadczenia Usług Szkoleniowych

Regulamin świadczenia usług szkoleniowych Dolnoślaskiego Centrum Psychoterapii Sp. z o.o.

Wersja obowiązująca od 01.01.2025 r.

  • 1 Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy Regulamin określa warunki świadczenia usług szkoleniowych, zasady zawierania umów o świadczenie usług szkoleniowych, zasady udziału w szkoleniach stacjonarnych i online oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
  2. Organizatorem usług szkoleniowych jest Dolnośląskie Centrum Psychoterapii Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-528), ul. Dyrekcyjna 37/47, wpisana do KRS pod numerem 0000350530, NIP 898-217-11-95, REGON 021206946, kapitał zakładowy 205.000,00 zł (dalej: DCP, Organizator).
  • 2 Definicje
  1. Regulamin – niniejszy dokument.
  2. Usługa Szkoleniowa – usługa polegająca na przygotowaniu, organizacji i przeprowadzeniu szkolenia stacjonarnego lub online, krótkoterminowego lub w formie Studium.
  3. Szkolenie krótkoterminowe – szkolenie trwające do 3 dni szkoleniowych.
  4. Studium – szkolenie powyżej 3 dni, najczęściej kilku-cykliczne, zakończone egzaminem.
  5. Zamawiający – osoba fizyczna, osoba prawna lub przedsiębiorca zgłaszający udział w szkoleniu.
  6. Uczestnik – osoba biorąca udział w szkoleniu (może, lecz nie musi być Zamawiającym).
  7. Umowa – umowa o świadczenie Usługi Szkoleniowej zawarta zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  • 3 Zawarcie Umowy i płatności
  1. Oferta szkoleń, terminy i programy są prezentowane na stronie dcp.wroclaw.pl (Prezentacja). Prezentacja stanowi zaproszenie do złożenia zamówienia.
  2. Zawarcie Umowy następuje po przesłaniu formularza zgłoszenia i potwierdzeniu go e-mailem przez DCP. Złożenie formularza stanowi zobowiązanie do zapłaty.
  3. Zamawiający ma możliwość zapoznania się z Regulaminem przed zawarciem Umowy.
  4. Płatność za szkolenia realizowana jest:
  5. Studium – najpóźniej 30 dni przed rozpoczęciem,
  6. Szkolenie krótkoterminowe – najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem.
  7. Zamawiający upoważnia DCP do wystawiania faktur VAT bez podpisu.

 

  • 4 Organizacja Usługi Szkoleniowej
  1. DCP zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia zgodnie z Prezentacją.
  2. Uczestnik zobowiązuje się do udziału w szkoleniu i terminowej zapłaty.
  3. DCP zastrzega możliwość zmiany programu, trenera, terminu, godzin lub formy zajęć w przypadku konieczności organizacyjnej, choroby trenera, awarii infrastruktury lub siły wyższej; zmiana ta nie stanowi niewykonania Umowy.
  4. DCP nie ponosi odpowiedzialności za niemożność lub opóźnienie przeprowadzenia zajęć spowodowane przyczynami niezależnymi od DCP, w szczególności takimi jak: siła wyższa, choroby trenerów, awarie dostawców Internetu, awarie platformy szkoleniowej, przerwy w dostawie prądu, decyzje władz publicznych lub inne zdarzenia pozostające poza kontrolą DCP.

Szkolenia online

  1. Szkolenia online prowadzone są w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy ZOOM lub innej wskazanej przez DCP.
  2. Uczestnik jest zobowiązany do:
    1. zapewnienia stabilnego łącza internetowego oraz sprzętu zgodnego z wymaganiami technicznymi,
    2. uczestnictwa osobiście (zakaz udziału osób trzecich),
    3. zachowania poufności linków i danych dostępowych,
    4. nienagrywania, niekopiowania, niefotografowania i nieretransmitowania zajęć,
    5. niewykonywania nagrań audio/video, zrzutów ekranu ani zapisów czatu.
  3. Brak możliwości udziału w zajęciach z powodu problemów technicznych po stronie Uczestnika nie stanowi podstawy do zwrotu wynagrodzenia ani jego części, ani do jakichkolwiek roszczeń wobec DCP.
  4. DCP nie odpowiada za problemy techniczne po stronie Uczestnika, w szczególności przerwy w dostępie do Internetu lub awarie sprzętu.

Zmiany organizacyjne

  1. DCP może przesunąć termin zajęć lub je odwołać, informując o tym Uczestnika. W takim przypadku zajęcia zostaną przełożone.
  2. W przypadku trwałej niemożności kontynuowania szkolenia DCP zwraca Zamawiającemu środki proporcjonalnie do niewykonanej części.

Warunki ukończenia

  1. Warunkiem ukończenia Studium jest obecność na wszystkich zajęciach, z dopuszczalną nieobecnością maksymalnie 2 dni w jednym cyklu (wyłącznie z ważnych przyczyn).
  2. Nie ma możliwości odrabiania zajęć ani zaliczania ich w innej formie.
  3. Obecność stacjonarna potwierdzana jest podpisem, a online – poprzez oznaczenie obecności przez trenera.
  4. Po zakończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie z podaną liczbą godzin.

Wykluczenie z uczestnictwa

  1. DCP ma prawo – po uprzednim wezwaniu – usunąć Uczestnika naruszającego dobre obyczaje, przeszkadzającego w zajęciach, działającego na szkodę DCP lub naruszającego prawa autorskie.
  2. Naruszenie zasad etycznych, zakłócanie przebiegu szkolenia, naruszenie praw autorskich lub udostępnianie materiałów osobom trzecim może skutkować natychmiastowym usunięciem Uczestnika ze szkolenia bez prawa do zwrotu wniesionej opłaty.

Odpowiedzialność

  1. DCP nie ponosi odpowiedzialności za rezultaty uzyskane przez Uczestnika w praktycznym zastosowaniu wiedzy, technik lub umiejętności zdobytych podczas szkolenia.
  2. Cena usługi obejmuje udział, materiały szkoleniowe (drukowane lub elektroniczne), przerwy kawowe (nie dotyczy online) oraz zaświadczenie ukończenia. Cena nie obejmuje kosztów podróży, noclegów, parkingów oraz kosztów dostępu do Internetu.
  3. Szkolenia oferowane przez DCP mają charakter edukacyjny i nie stanowią świadczenia zdrowotnego, psychoterapii, diagnozy psychologicznej ani psychiatrycznej.
  • 5 Odstąpienie i rezygnacja
  1. Konsument może odstąpić od Umowy w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia.
  2. Prawo odstąpienia nie przysługuje, jeżeli Uczestnik wyraził zgodę na rozpoczęcie szkolenia przed upływem 14 dni.
  3. Rezygnacji można dokonać przed rozpoczęciem szkolenia poprzez przesłanie informacji w formie pisemnej lub mailowej.
  4. W przypadku rezygnacji Zamawiający otrzymuje zwrot wpłaty pomniejszony o rzeczywiście poniesione koszty DCP zgodnie z art. 746 k.c.
  5. Zamawiający może bezpłatnie zgłosić zmianę Uczestnika najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
  • 6 Reklamacje
  1. Reklamacje można składać pisemnie, e-mailem lub listem poleconym.
  2. Reklamacja powinna zawierać dane Zamawiającego/Uczestnika, opis zdarzenia oraz oczekiwany sposób rozwiązania.
  3. DCP rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni, a w przypadku reklamacji z tytułu rękojmi – w terminie 14 dni.
  4. Brak danych uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji skutkuje wezwaniem do ich uzupełnienia.
  5. Złożenie reklamacji nie wstrzymuje obowiązku zapłaty za Usługę Szkoleniową.

 

  • 7 Prawa autorskie
  1. Materiały szkoleniowe przekazywane Uczestnikom przechodzą na ich własność jako egzemplarze, bez przeniesienia majątkowych praw autorskich.
  2. Treść szkolenia stacjonarnego i online jest chroniona prawem autorskim.
  3. Uczestnikowi zabrania się nagrywania, kopiowania, skanowania, fotografowania, utrwalania, udostępniania lub publicznego odtwarzania przebiegu zajęć.
  4. Zabronione jest udostępnianie osobom trzecim linków, nagrań, materiałów, prezentacji oraz haseł dostępowych.
  5. Naruszenie praw autorskich skutkuje odpowiedzialnością cywilną i karną.
  • 8 Ochrona danych osobowych (RODO)
  1. Administratorem danych osobowych jest Dolnośląskie Centrum Psychoterapii Sp. z o.o., ul. Dyrekcyjna 37/47, 50-528 Wrocław, e-mail: szkolenia@dcp.wroclaw.pl
  2. Dane osobowe są przetwarzane w celach:
    1. wykonania Umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
    2. wypełnienia obowiązków prawnych – art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
    3. dochodzenia lub obrony roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
    4. marketingu usług własnych – art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO,
    5. celów administracyjnych i statystycznych – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
  3. Odbiorcami danych mogą być: współpracownicy DCP, biuro rachunkowe, banki, kancelarie prawne, firmy kurierskie, Poczta Polska, Kuratorium Oświaty oraz podmioty przetwarzające dane na zlecenie Administratora.
  4. Dane nie są przekazywane poza UE.
  5. Dane przechowywane są:
    1. przez okres obowiązywania Umowy oraz czas wymagany prawem,
    2. dla potrzeb roszczeń – do czasu ich przedawnienia,
    3. dla celów marketingowych – do czasu cofnięcia zgody.
  6. Uczestnik ma prawo: dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
  7. Uczestnik ma prawo złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji Umowy.

 

 

 

  • 9 Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów
  1. Informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów dostępne są na stronach UOKiK.
  2. Zamawiający będący konsumentem może skorzystać z platformy ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr
  3. DCP nie wyraża zgody na udział w pozasądowym postępowaniu konsumenckim.
  • 10 Postanowienia dotyczące przedsiębiorców (B2B)
  1. Niniejsze postanowienia dotyczą wyłącznie Zamawiających niebędących konsumentami.
  2. Rezygnacja po zawarciu Umowy nie uprawnia do zwrotu płatności.
  3. Brak płatności nie jest równoznaczny z rezygnacją.
  4. DCP może wstrzymać realizację usługi do czasu uregulowania należności.
  5. DCP może dokonać zmian organizacyjnych, w tym zmienić trenera, program, termin lub formę szkolenia.
  6. Rękojmia jest wyłączona.
  7. Reklamacje należy składać w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia.
  8. Odpowiedzialność DCP ograniczona jest do wysokości wynagrodzenia za szkolenie; DCP nie odpowiada za utracone korzyści.
  9. Spory rozstrzyga sąd właściwy dla siedziby DCP.
  • 11 Postanowienia końcowe
  1. Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie internetowej Organizatora.
  2. DCP zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu; zmiany obowiązują od daty publikacji nowej wersji.
  3. Umowy zawarte przed zmianą Regulaminu realizowane są na dotychczasowych zasadach.

 

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu, dostosowania treści do preferencji użytkownika oraz prowadzenia anonimowych statystyk. Możesz zarządzać ustawieniami plików cookies w swojej przeglądarce internetowej. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce prywatności oraz Polityce cookies.